2) Словникова робота
09.11 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Nature Magic" відбудеться offline.
9th
Form
Test “ Nature Magic”
I. Write 6 questions to get more information. Скласти 6 запитань до речення, щоб ортимати більше інформації
There are over a
hundred lakes which are more than an acre in size in Snowdonia.
II. Choose the
correct item to complete the sentences which or where, that or what
1.
Current
surveys show what/that 12 million
visitors come to the Lake District each year.
2.
We
might take care about nature where/which
we live.
3.
All
living and non-living things that/what
occur on the planet.
4.
The
environment means simply which/what
is around us.
5.
The
Ascania-Nova Nature Reserve is a steppe oasis where/which is spread over an area of about 34,000 hectares.
6.
The marvelous landscape with beautiful nature which/where I’ve visited attracts many tuorists.
III. Put the
verbs in brackets into the correct tense form in Active voice.
1.
After
long trip dad (to look) tired.
2.
I
(not return) the encyclopedia about endangered animals in two days.
3.
He
( to fix) a car now.
4.
They
( to visit) this Dendrological park every year.
5.
…
you ever (to be ) to the Ascania-Nova Nature Reserve?
6.
I (to write ) about the Red Book of Endangered
Species for one hour.
07.11 Урок на тему "Урок домашнього читання. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online.
28.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Магія природи" відбудеться online.
Test. Nature magic. 9th form
26.10 Урок на тему "Національні парки світу. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Виконати Впр. 8 с. 55 (письмово)
2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням. Подивіться відео та оберіть правильний варіант
https://www.liveworksheets.com/eq1260809uz
3) Виконайте граматичну вправу, перейшовши за посиланням
Домашнє завдання: https://www.liveworksheets.com/kf2744691cf
Прочитайте текст та виконайте завдання. Отриманий результат надішліть скріншотом!
24.10 Урок на тему "Вихідні на природі. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Inspiring – натхненний;
Steep – крутий;
Gorges – вузький прохід;
Acre – акр (1 акр = 0,4 га)
Burial chambers – поховальна камера (місце із каменю для поховань);
Slate quarries – сланцевий кар`єр;
Coniferous forestry – хвойний лісний масив;
What does the landscape of the National Park include?
Where is tourism developing in Snowdonia nowadays?
When was the Snowdonia National Park established?
How many National Nature Reserves are there in Snowdonia?
How are the lands of the National Park used nowadays?
How many lakes are there in Snowdonia?
§ Cycling
§ Water sports
§ Horse riding
§ Climbing
§ Fishing
§ Air trip
§ Wild life watching
§ ballooning
Домашнє завдання: виконайте вправу, перейшовши за посиланням та сфотографуйте оцінку і надішліть на вайбер.
https://www.liveworksheets.com/be315886np
21.10 Урок на тему "National Parks of the UK. Національні парки Великої Британії. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відео про парки Великої Британії.
https://www.youtube.com/watch?v=kND8mpkwy7s
Lake District
Виконайте тестування: Great Britain Listening
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: mne663
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mne663
19.10 Урок на тему "Relative Clauses. Розвиток граматичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.
https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true
2) Виконайте вправи
https://test-english.com/grammar-points/b1/defining-and-non-defining-relative-clauses/
17.10 Урок на тему "З історії заповідника Асканія Нова. Relative Clauses. Розвиток граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.
https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true
2) Виконайте вправу у зошитах та надішліть
1. Complete the sentences with the correct relative clauses.
A which
А that
А who
А where
А whose
А where
2. Match the halves of the sentences.
1. Athens is an ancient city
2. Endangered species enter the Red Book,
3. I was puzzled and asked her
4. The men wondered
5. John saw a car parked in the wrong
place but he didn’t know
a) where they were allowed to hunt for rabbits.
b) whose it was.
c) which is visited by millions of tourists.
d) which means they are protected by law.
e) why she`d gone away.
3. Домашнє завдання. Впр. 10, 13 ст. 48, 49 (надіслати)
14.10 Урок на тему "Ласкаво просимо до Асканії Нової. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання у зошитах. Прочитайте та перекладіть текст
https://www.youtube.com/watch?v=OxFbpRnmB10
Щоб доєднати учнів
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: tcg044
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tcg044
12.10 Урок на тему "Довкілля. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1. Choose the most suitable word for each space.
The threat to the environment
Nowadays people are more aware that wildlife all over the world is in (1)….many (2)… of animals are threatened, and could easily become(3)… if we do not make an effort to (4)…them. There are many reasons for this. In some cases, animals are (5)…for their fur or for other valuable parts of their bodies. Some birds, (6)…as parrots, are caught (7)… , and sold as pets. For many animals and birds, the problem is their habitat, the (8)… where they live, is (9)… . More (10)…is used for farms, for houses or industry, and there are fewer open (11)…than there once were. Farmers use powerful chemicals to help them grow better (12)…, but these chemicals pollute the environment and (13)… wildlife.
1.a) danger b) threat c) problem d) vanishing
2.a) marks b) more c) species d) forms
3.a) disappeared b) vanished c)empty d) extinct
4.a) harm b) safe c) protect d) serve
5.a) hunted b) chased c) game d) extinct
6.a) like b) such c) or d) where
7.a) lively b) alive c) for life d) for living
8.a) spot b) point c) place d)site
9.a) exhausting b) departing c)escaping d) disappearing
10.a) each b) land c) soil d) area
11.a) spaces b) air c) up d) parts
12.a) products b) fields c) herbs d) crops
13.a) spoil b) harm c)wound d)wrong
Виконайте тестування:
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: tsl319
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tsl319
Домашнє завдання: впр. 8, 9 ст. 43 (письмово: виконати та надіслати), вивчити слова!!!!
10.10 Урок на тему "This Is Our Earth. Це наша Земля. Розвиток лексичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відео та визначте головну думку
https://www.youtube.com/watch?v=gEk6JLJNg0U&t=25s
environment | ɪnˈvaɪərənmənt | оточення, середовище |
refer | rɪˈfɜː | стосуватися |
comprise | kəmˈpraɪz | містити в собі, охоплювати |
concern | kənˈsɜːn | стосуватися, цікавитися |
destruction | dɪsˈtrʌkʃən | руйнування, знищення |
wildlife | ˈwaɪldlaɪf | дика природа |
shortage | ˈʃɔːtɪʤ | нестача |
natural resources | ˈnæʧrəl rɪˈsɔːsɪz | природні ресурси |
pollution | pəˈluːʃən | забруднення |
influence | ˈɪnflʊəns | вплив, впливати |
endanger | ɪnˈdeɪnʤə | наражати на небезпеку |
litter | ˈlɪtə | сміття |
07.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Family and Friends" відбудеться offline.
Дорогі учні! Вам потрібно пройти узагальнююче тестування з теми. Тестування можна виконати лише один раз. Успіхів!!!
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: mbk791
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mbk791
05.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь усної взаємодії" відбудеться online.
1) Listening Впр. 1 с. 36
2) Reading Впр. 2 с. 37
3) Впр. 3 с.37 (True\False)
Домашнє завдання: Впр. 5 с. 38 написати e-mail дівчині Kathleen White, в якому ви знайомитесь з нею та розповідаєте про себе, слідуючи за поданим планом та надіслати мені!!!
Увага!!! Повторіть вивчений матеріал!
03.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
НАДІШЛІТЬ СВОЇ АВТОБІОГРАФІЇ!!!
1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання
https://www.youtube.com/watch?v=4y-YefChOj8
2) Виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Зробіть скріншот виконаного завдання і скиньте мені
https://www.liveworksheets.com/da2516106os
30.09 Урок на тему "Автобіографія. Розвиток уміння писемного продукування" відбудеться online.
1) Listening Впр. 2 с. 31
2) Опрацювати автобіографію Впр. 3 с. 32
3) Правила написання автобіографії с. 33
Домашнє завдання: написати автобіографію та надіслати мені у Viber!!!
28.09 Урок на тему "Молодь сьогодні. Розвиток умінь усного продукування" відбудеться offline.
1) Опрацюйте діалог Впр. 2 с. 28 (читати, перекладати)
2) Впр. 3 с.29 (True\False)
3) Reading (виконати завдання за посиланням)
https://test-english.com/reading/a1/email-to-a-friend-im-confined-at-home-a1-english-reading-test/
Домашнє завдання: Впр. 7 с. 30 письмово у зошиті. Виконати та надіслати
26.09 Урок на тему "Чи важлива зовнішність? Формування умінь усної взаємодії" відбудеться online. Посилання очікуйте за 5 хв до уроку у Viber
Домашнє завдання: Впр. 4 с. 26 письмово у зошиті. Виконати та надіслати
23.09 Урок на тему "Зачіски наших друзів. Розвиток уміння слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відеоурок, виконуйте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=c4f9YTdyyxw
2) Виконайте тестування:За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: xgf244
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xgf244
Домашнє завдання: виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Результати скинути скріншотом у Viber!!!
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Character_description/Describe_people_zk3109202vq
22.09 Урок на тему "Як справи? Розвиток уміння усного продукування" відбудеться online.
1) Розповідь про молодіжні субкультури
2) Виконайте вправи, перейшовши за посиланням
https://www.liveworksheets.com/lr2863178ra
https://www.liveworksheets.com/yf2607225ji
Домашнє завдання: виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Результати скинути скріншотом у Viber!!!
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Character_description/Describe_people_zk3109202vq
20.09 Урок на тему "Наші вподобання. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться online.
1) Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання у зошиті Впр. 2 с. 19
Домашнє завдання:
2) Виконайте Впр. 3 с.20 Опрацюйте текст та заповнвть таблицю у зошиті.16.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться online.
1) Прослухайте запис та позначте в кого які риси характеру
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Personality_traits/Personality_tr2728230vf
2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням
https://www.liveworksheets.com/my427509zd
3) Виконайте тестування:
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: ovm552
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/ovm552
15.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться offline.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відео, розгляньте зразок опису друга
2) Випишіть із відео, які риси характеру має Еван
3) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням
https://learningapps.org/1201540
Домашнє завдання: напишіть короткий твір про риси характеру свого друга (використайте відео) та надішліть!
13.09 Урок на тему "Discover Yourself! Відкрий себе! Розвиток умінь письмового продукування" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Домашнє завдання: Впр. 11 с. 19 письмово (написати про себе твір -ессе "About Myself!" та надіслати мені у Viber!!!
09.09 Урок на тему "Базова середня освіта в Україні. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться offline.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відео
2) Виконайте тестування:
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: qek366
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/qek366
08.09 Урок на тему "Освіта в Україні. Базова середня освіта в Україні. Розвиток лексичних умінь " відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Словникова робота. Опрацювати слова і записати у словник підручник Впр. 1 с. 9, Впр. 3 с. 11
2) Reading. Прочитати та перекласти текст Впр. 2 с. 10
3) Виконання вправ до тексту Впр. 4, 5 с. 11
Домашнє завдання: Впр. 5, 6 с. 11 письмово (розкрити дужки, поставити дієслова у потрібну часову форму).
ПОВЕРТАЄМОСЬ ДО НАВЧАННЯ!!!
02.09 Урок на тему "Back to school. Знову до школи" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Немає коментарів:
Дописати коментар