1) Перегляньте відео та виконайте вправи
https://www.youtube.com/watch?v=YBpllvNclbA
2) Прочитайте текст та доповніть текст відповідним словом. Відповіді надішліть!
The Extinction of Carolina Parakeet
The Carolina parakeet was the only 1_________ parrot in North America. It was a 2___________ bird with a yellow head, orange cheeks and a green body.
The Carolina parakeet 3_________ and nested in tree cavities. Fruits and seeds of trees were its main source of food. Outside the breeding season they 4________ large noisy flocks that fed on cultivated fruits, corn and other grain crops. Soon they were 5___________ to be a serious danger for the crops and the farmers followed them with violence. As settlers occupied more areas, forests were cleared and large trees 6______ had cavities, were cut down. Those birds were also caught and sold 7____ pets. By 1800 the parakeet had become a rare 8________. Soon the bird became extinct today we have 9_________ specimens of the Carolina parakeet to study in the museum.
a b c
1 original nature native
2 coloured colourful colouring
3 located inhabited lived
4 formed shaped built
5 weighed considered supposed
6 where whose which
7 as so for
8 species opinion sight
9 single only lonely
Домашнє завдання: опишіть будь-яку тварину, яка перебуває під загрозою знищення та надішліть мені у вайбер!28.11 Урок на тему "SOS: Тварини, які перебувають під загрозою знищення. Розвиток умінь слухового та зорового сприйняття"
- Why is the protection of animals important?
- What different factors threaten their existence?
- What endangered species of animals do you know?
- Do you think endangered species of animals should be bred up in captivity or live in the wild?
- Do you think zoos are good and useful places, or prisons for animals?
- What are the most popular pets nowadays?
24.11 - 25.11 Урок на тему "Використання земельних угідь в Україні сьогодні. Present Continuous Passive Voice. Розвиток граматичних умінь"
Назва одного з найпоширеніших часів в англійській мові – Present Continuous (Тривалий), говорить сама за себе: воно описує дії, які відбуваються в момент мовлення або вказує на тривалість дії в теперішньому часі. Дане правило стосується Present Continuous Active Voice – Справжнього Тривалого часу в активному або дійсній способі, коли підмет сам виконує дію:
The artist is a drawing picture now – Художник малює картину зараз (Художник – це підмет, який виконує дію – малює в даний момент).
Це діє і щодо пасивного стану – Present Continuous Passive Voice, коли підмет не є активним учасником «дії», а відчуває на собі тривалу дію в теперішньому часі:
The picture is being drawn by the artist now – Портрет малюється художником зараз (Картина – це підмет, який не сам виконує дію, а випробовує її на собі в даний момент)
2) Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=9LQq0QU0DIM&t=41sPresent Continuous Passive Voice
21.11 Урок на тему "Environmental Protection. Вплив людини на довкілля. Формування умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відео про вплив людини на навколишнє середовище.https://www.youtube.com/watch?v=eRLJscAlk1M
2) Надішліть твір "Environmental Protection"! (Ви виконували на попередній урок)3) Виконайте вправи, перейшовши за посиланням та результат надішліть!https://www.liveworksheets.com/uu522626uhДомашнє завдання:Щоб доєднати учнів
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: rpo213
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rpo213
2) Надішліть твір "Environmental Protection"! (Ви виконували на попередній урок)
Щоб доєднати учнів
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: rpo213
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rpo213
18.11 Урок на тему "Що таке "fly-tipping?"Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
https://www.youtube.com/watch?v=KcKx5-EuwQk
Або надішліть посилання учням:
28.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Магія природи" відбудеться online.
Test. Nature magic. 9th form
27.10 Урок на тему "Національні парки світу. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Виконати Впр. 8 с. 55 (письмово)
2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням. Подивіться відео та оберіть правильний варіант
https://www.liveworksheets.com/eq1260809uz
3) Виконайте граматичну вправу, перейшовши за посиланням
Домашнє завдання: https://www.liveworksheets.com/kf2744691cf
Прочитайте текст та виконайте завдання. Отриманий результат надішліть скріншотом!
24.10 Урок на тему "Вихідні на природі. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Inspiring – натхненний;
Steep – крутий;
Gorges – вузький прохід;
Acre – акр (1 акр = 0,4 га)
Burial chambers – поховальна камера (місце із каменю для поховань);
Slate quarries – сланцевий кар`єр;
Coniferous forestry – хвойний лісний масив;
What does the landscape of the National Park include?
Where is tourism developing in Snowdonia nowadays?
When was the Snowdonia National Park established?
How many National Nature Reserves are there in Snowdonia?
How are the lands of the National Park used nowadays?
How many lakes are there in Snowdonia?
§ Cycling
§ Water sports
§ Horse riding
§ Climbing
§ Fishing
§ Air trip
§ Wild life watching
§ ballooning
Домашнє завдання: виконайте вправу, перейшовши за посиланням та сфотографуйте оцінку і надішліть на вайбер.
https://www.liveworksheets.com/be315886np
21.10 Урок на тему "National Parks of the UK. Національні парки Великої Британії. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відео про парки Великої Британії.
https://www.youtube.com/watch?v=kND8mpkwy7s
Lake District
Виконайте тестування: Great Britain Listening
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: ebp999
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/ebp999
20.10 Урок на тему "National Parks of Great Britain. Relative Clauses. Національні парки Великої Британії. Розвиток граматичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.
https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true
2) Виконайте вправи
https://test-english.com/grammar-points/b1/defining-and-non-defining-relative-clauses/
17.10 Урок на тему "З історії заповідника Асканія Нова. Relative Clauses. Розвиток граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.
https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true
2) Виконайте вправу у зошитах та надішліть
1. Complete the sentences with the correct relative clauses.
A which
А that
А who
А where
А whose
А where
2. Match the halves of the sentences.
1. Athens is an ancient city
2. Endangered species enter the Red Book,
3. I was puzzled and asked her
4. The men wondered
5. John saw a car parked in the wrong
place but he didn’t know
a) where they were allowed to hunt for rabbits.
b) whose it was.
c) which is visited by millions of tourists.
d) which means they are protected by law.
e) why she`d gone away.
3. Домашнє завдання. Впр. 10, 13 ст. 48, 49 (надіслати)
14.10 Урок на тему "Довкілля. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1. Choose the most suitable word for each space.
The threat to the environment
Nowadays people are more aware that wildlife all over the world is in (1)….many (2)… of animals are threatened, and could easily become(3)… if we do not make an effort to (4)…them. There are many reasons for this. In some cases, animals are (5)…for their fur or for other valuable parts of their bodies. Some birds, (6)…as parrots, are caught (7)… , and sold as pets. For many animals and birds, the problem is their habitat, the (8)… where they live, is (9)… . More (10)…is used for farms, for houses or industry, and there are fewer open (11)…than there once were. Farmers use powerful chemicals to help them grow better (12)…, but these chemicals pollute the environment and (13)… wildlife.
1.a) danger b) threat c) problem d) vanishing
2.a) marks b) more c) species d) forms
3.a) disappeared b) vanished c)empty d) extinct
4.a) harm b) safe c) protect d) serve
5.a) hunted b) chased c) game d) extinct
6.a) like b) such c) or d) where
7.a) lively b) alive c) for life d) for living
8.a) spot b) point c) place d)site
9.a) exhausting b) departing c)escaping d) disappearing
10.a) each b) land c) soil d) area
11.a) spaces b) air c) up d) parts
12.a) products b) fields c) herbs d) crops
13.a) spoil b) harm c)wound d)wrong
Виконайте тестування:
Щоб доєднати учнів
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: izj351
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/izj351
13.10 Урок на тему "Ласкаво просимо до Асканії Нової. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання у зошитах. Прочитайте та перекладіть текст
https://www.youtube.com/watch?v=OxFbpRnmB10
Щоб доєднати учнів
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: nec076
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/nec076
10.10 Урок на тему "This Is Our Earth. Це наша Земля. Розвиток лексичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відео та визначте головну думку
https://www.youtube.com/watch?v=gEk6JLJNg0U&t=25s
environment | ɪnˈvaɪərənmənt | оточення, середовище |
refer | rɪˈfɜː | стосуватися |
comprise | kəmˈpraɪz | містити в собі, охоплювати |
concern | kənˈsɜːn | стосуватися, цікавитися |
destruction | dɪsˈtrʌkʃən | руйнування, знищення |
wildlife | ˈwaɪldlaɪf | дика природа |
shortage | ˈʃɔːtɪʤ | нестача |
natural resources | ˈnæʧrəl rɪˈsɔːsɪz | природні ресурси |
pollution | pəˈluːʃən | забруднення |
influence | ˈɪnflʊəns | вплив, впливати |
endanger | ɪnˈdeɪnʤə | наражати на небезпеку |
litter | ˈlɪtə | сміття |
07.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Family and Friends" відбудеться offline.
Дорогі учні! Вам потрібно пройти узагальнююче тестування з теми. Тестування можна виконати лише один раз. Успіхів!!!
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: avv167
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/avv167
06.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь усної взаємодії" відбудеться online.
1) Listening Впр. 1 с. 36
2) Reading Впр. 2 с. 37
3) Впр. 3 с.37 (True\False)
Домашнє завдання: Впр. 5 с. 38 написати e-mail дівчині Kathleen White, в якому ви знайомитесь з нею та розповідаєте про себе, слідуючи за поданим планом та надіслати мені!!!
Увага!!! Повторіть вивчений матеріал!
03.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
НАДІШЛІТЬ СВОЇ АВТОБІОГРАФІЇ!!!
1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання
https://www.youtube.com/watch?v=4y-YefChOj8
2) Виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Зробіть скріншот виконаного завдання і скиньте мені
30.09 Урок на тему "Автобіографія. Розвиток уміння писемного продукування" відбудеться online.
1) Listening Впр. 2 с. 31
2) Опрацювати автобіографію Впр. 3 с. 32
3) Правила написання автобіографії с. 33
Домашнє завдання: написати автобіографію та надіслати мені у Viber!!!
29.09 Урок на тему "Молодь сьогодні. Розвиток умінь усного продукування" відбудеться offline.
1) Опрацюйте діалог Впр. 2 с. 28 (читати, перекладати)
2) Впр. 3 с.29 (True\False)
3) Reading (виконати завдання за посиланням)
https://test-english.com/reading/a1/email-to-a-friend-im-confined-at-home-a1-english-reading-test/
Домашнє завдання: Впр. 7 с. 30 письмово у зошиті. Виконати та надіслати
26.09 Урок на тему "Зачіски наших друзів. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться онлайн. Посилання очікуйте за 5 хв до уроку у Viber
Домашнє завдання: Впр. 8 с. 27 написати твір про свого друга "My Friend" (для тих, хто не написав) або одного із своїх родичів (маму, тата, сестру, брата, кузена і т. д.) "My Mother, father, sister, btother, cousin..." та надіслати!!!! План до твору ви побачите у Впр. 7 с. 27
21.09 Урок на тему "Як справи? Розвиток умінь усної взаємодії" відбудеться online.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відеоурок, виконуйте вправи за вчителем
Домашнє завдання:
2) Виконайте Впр. 6 с. 22 (підготувати повідомлення про молодіжну субкультуру)
19.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться online. (5-й урок)
1) Прослухайте запис та позначте в кого які риси характеру
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Personality_traits/Personality_tr2728230vf
2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням
https://www.liveworksheets.com/my427509zd
3) Виконайте тестування:
За посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: xvk398
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xvk398
19.09 Урок на тему "Наші вподобання. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться offline. (7-й урок)
1) Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання у зошиті Впр. 2 с. 19
Домашнє завдання:
2) Виконайте Впр. 3 с.20 Опрацюйте текст та заповнвть таблицю у зошиті.Виконане домашнє завдання надіслати мені у Viber!!!
14.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться offline.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відео, розгляньте зразок опису друга
2) Випишіть із відео, які риси характеру має Еван
3) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням
https://learningapps.org/1201540
Домашнє завдання: напишіть короткий твір про риси характеру свого друга (використайте відео) та надішліть!
12.09 Урок на тему "Discover Yourself! Відкрий себе! Розвиток умінь письмового продукування" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Домашнє завдання: Впр. 11 с. 19 письмово (написати про себе твір -ессе "About Myself!" та надіслати мені у Viber!!!
07.09 Урок на тему "Базова середня освіта в Україні. Розвиток уміння сприймати на слух" відбудеться offline.
1) Перегляньте та уважно прослухайте відео
2) Виконайте тестування:
Або зайдіть за посиланням
vseosvita.ua/go введіть код: qzl380
06.09 Урок на тему "Освіта в Україні. Базова середня освіта в Україні. Розвиток лексичних умінь " відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Словникова робота. Опрацювати слова і записати у словник підручник Впр. 1 с. 9, Впр. 3 с. 11
2) Reading. Прочитати та перекласти текст Впр. 2 с. 10
3) Виконання вправ до тексту Впр. 4, 5 с. 11
Домашнє завдання: Впр. 6 с. 11 письмово (розкрити дужки, поставити дієслова у потрібну часову форму).
ПОВЕРТАЄМОСЬ ДО НАВЧАННЯ!!!
05.09 Урок на тему "Back to school. Знову до школи" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
Немає коментарів:
Дописати коментар