9-Б (англ.)

23.12 Підсумковий урок за I семестр
Дякую учням, які старалися протягом семестру, працювали на уроках та виконували вчасно домашні завдання!!! Вітаю з новорічними святами та бажаю вам успіхів!!!😉😀🎅🎄
Thank you, boys and girls, who worked hard in this term, took active part at the lessons and did all the hometasks! I wish you Happy New Year and Good Luck!
😉😀🎅🎄

https://www.youtube.com/watch?v=8hz0hqFKgZc

21.12 Аналіз контрольних робіт

Діти, доробіть всі контрольні роботи! Надішліть контроль говоріння!
КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ- виконали всі, крім Пустовіт А., Сімборська О., Твердов О.
https://vseosvita.ua/test/start/gkz975
КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ  - виконали всі, крім Пустовіт А., Твердов О.
https://vseosvita.ua/test/start/hiy012
КОНТРОЛЬ ПИСЬМА - виконали всі, крім Пустовіт А., Твердов О.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6974595
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ - НЕ ЗДАВ ЖОДЕН УЧЕНЬ!

Надсилаємо відеорозповіді за темами на вибір:
"Environment. Довкілля", "My Family and Friends. Сім'я та друзі"

19. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ  за темами "Environment. Довкілля", "My Family and Friends. Сім'я та друзі"

Дорогі діти! Оберіть одну із запропонованих тем та підготуйте відеорозповідь. Відеорозповідь надішліть мені у Viber!
Доробіть попередні тестування!!!!


16. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ПИСЬМА
Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з ПИСЬМА, який містить лексичний та граматичний матеріал, що вивчавчя в I семестрі, перейшовши за посиланням: 
Код доступу 8596974
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8596974

14.12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ ЗА ТЕМОЮ " Environment. Довкілля"

Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з читання, перейшовши за посиланням: 

Контроль читання (Reading)

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  hiy012

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/hiy012


12.12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ ЗА ТЕМОЮ "СІМ'Я ТА ДРУЗІ"

Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з аудіювання, перейшовши за посиланням: 

listening (the 9th Form)

Щоб доєднати учнів

За посиланням 

https://vseosvita.ua/go введіть код:  gkz975або

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/gkz975


09.12 Урок - узагальнення вивченого матеріалу за темою"Environment. Довкілля"

Дорогі діти! Виконайте в зошиті останню підсумкову роботу по темі та надішліть!  Наступного уроку починаємо писати семестрові підсумкові контрольні роботи.

9th form “NATURE AND ENVIRONMENT”

1. Read the text and fill in the gaps with appropriate words. Вставити слова

garbage, nuclear testing, pollution, recycling, ecology

Air, sea and land (1) ___ is on of the biggest problems of our time. We produce a lot of (2) ___ during our lifetime and we need to get rid of it. One solution to this problem is (3) ___. (4) ___ is the science that studies the environment. Ecologists know that (5) ___  is very dangerous for the environment.


2. Find the word for the definitions. Оберіть правильну відповідь до визначення

1) The place where a species lives and reproduces is its…

a) conservation          b) habitat

c) food chain              d) ecosystem

2) When a species is no longer found on earth it is said to be…

a) threatened              b) conservation effort

c) extinct                    d) at risk

3) Reforestation in an area where a threatened species lives is an example of a…

a) global warming b) conservation effort

c) habitat d) sensitive species

4) The gradual warming of the earth is called…

a) endangered b) habitat

c) environmental d) global warming

3. Transform into Passive Voice. Перетворіть у пасивний стан

1) Factories and power stations pump a lot of carbon dioxide in atmosphere.

2) Most cars owners use electric cars today.

3) Acid rains damaged tress and buildings.

4. Explain the quotation in written form. Поясніть вираз письмово

“To take care of the planet is to take care of our own house” 

07.12 Урок на тему "Sustainable Development. Життєдайний розвиток. Розвиток умінь писемного продукування"
1) Перегляньте відео та дайте відповідь на запитання:
What is sustainable development and how does it effect our life?

2) Виконати вправу 3, ст. 82, 4b ст. 83 (письмово)

Д/з: Прочитайте текст та виконайте завдання за посиланням. Результат скиньте на вайбер!!!!

https://www.liveworksheets.com/ki2537391ji

05.12 Урок на тему "Sustainable Development. Життєдайний розвиток. Розвиток  усної взаємодії" 
1) Дайте відповіді на питання Впр. 1 с. 82

2) Прочитайте та доповніть лист словами з рамки Впр. 3 с. 82-83 у зошиті письмово. Сфотографуйте та надішліть!
3) Доберіть слова та вирази до малюнків (1-9) Впр. 4 с. 83  письмово. Надішліть!

Домашнє завдання:

Код доступу 9914928
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9914928
02.12 Урок на тему "Are You Green? Довкілля і ми. Чи ти захисник довкілля? Розвиток умінь слухового сприйняття та усної взаємодії" відбудеться offline. 
1) Введення в іншомовну атмосферу.
Перейдіть за посиланням, натисніть "крутити колесо", дайте відповіді на питання https://wordwall.net/uk/resource/24364155/environmental-protection
2) Прослухайте пісню "Земля" Майкла Джексона (Video Michel Jackson “Earth Song"). 
Після перегляду відео дайте відповіді на питання. After watching the video clip, answer my questions: https://www.youtube.com/watch?v=XAi3VTSdTxU

- What environmental problems are presented in the video? (global warming, acid rains, forest fires, pollution, ozone layer, rainforest destruction, animal extinction);

- What endangered species of animals and birds could you see? (swans, whales, dolphins, elephants);

- What is the main idea of the video? (People should care about the environment, stop killing animals, destroying forests, polluting air, water and land. Humans should to live in a harmony with nature and save this beautiful world).

Домашнє завдання:

Код доступу 9914928
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9914928

30.11 Урок на тему "Тварини, які перебувають під загрозою знищення. Розвиток умінь зорового сприйняття та письмового продукування"

1) Перегляньте відео та виконайте вправи 

https://www.youtube.com/watch?v=YBpllvNclbA

2) Прочитайте текст та доповніть текст відповідним словом. Відповіді надішліть!

The Extinction of Carolina Parakeet

The Carolina parakeet was the only 1_________ parrot in North America. It was a 2___________ bird with a yellow head, orange cheeks and a green body.

The Carolina parakeet 3_________ and nested in tree cavities. Fruits and seeds of trees were its main source of food. Outside the breeding season they 4________ large noisy flocks that fed on cultivated fruits, corn and other grain crops. Soon they were 5___________ to be a serious danger for the crops and the farmers followed them with violence. As settlers occupied more areas, forests were cleared and large trees 6______ had cavities, were cut down. Those birds were also caught and sold 7____ pets. By 1800 the parakeet had become a rare 8________. Soon the bird became extinct today we have 9_________ specimens of the Carolina parakeet to study in the museum.   

    a                   b                     c

1          original    nature             native

2          coloured  colourful        colouring

3          located     inhabited       lived

4          formed     shaped             built

5          weighed   considered    supposed

6          where        whose             which

7          as                so                      for

8          species     opinion           sight

9          single         only                lonely

Домашнє завдання: опишіть будь-яку тварину, яка перебуває  під загрозою знищення та надішліть мені у вайбер!

28.11 Урок на тему "SOS: Тварини, які перебувають під загрозою знищення. Розвиток умінь слухового та зорового сприйняття"

1) Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=C1Jud3zOcL4


2) Дайте відповіді на запитання
  1. Why is the protection of animals important?
  2. What different factors threaten their existence?
  3. What endangered species of animals do you know?
  4. Do you think endangered species of animals should be bred up in captivity or live in the wild?
  5. Do you think zoos are good and useful places, or prisons for animals?
  6. What are the most popular pets nowadays?
3) Виконайте вправи, перейшовши за посиланням та надішліть результат скріншотом
 https://www.liveworksheets.com/mv2236370np
Домашнє завдання:
Код доступу 1530751
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1530751

25.11 Урок на тему "Використання земельних угідь в Україні сьогодні. Present Continuous Passive Voice. Розвиток граматичних умінь"

1) Теперішній тривалий час пасивний стан.
(законспектуйте правило у зошиті)

Назва одного з найпоширеніших часів в англійській мові – Present Continuous (Тривалий), говорить сама за себе: воно описує дії, які відбуваються в момент мовлення або вказує на тривалість дії в теперішньому часі. Дане правило стосується Present Continuous Active Voice – Справжнього Тривалого часу в активному або дійсній способі, коли підмет сам виконує дію:

The artist is a drawing picture now – Художник малює картину зараз (Художник – це підмет, який виконує дію – малює в даний момент).

Це діє і щодо пасивного стану – Present Continuous Passive Voice, коли підмет не є активним учасником «дії», а відчуває на собі тривалу дію в теперішньому часі:

The picture is being drawn by the artist now – Портрет малюється художником зараз (Картина – це підмет, який не сам виконує дію, а випробовує її на собі в даний момент)

2) Перегляньте відео 

https://www.youtube.com/watch?v=9LQq0QU0DIM&t=41s
3) Виконайте вправи (скиньте скріншот балів)
Домашнє завдання:
 Present Continuous Passive Voice

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  mdy727

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mdy727

21.11 Урок на тему "Environmental Protection. Вплив людини на довкілля. Формування умінь слухового сприйняття" відбудеться offline. 

1) Перегляньте відео про вплив людини на навколишнє середовище.
https://www.youtube.com/watch?v=eRLJscAlk1M

2) Надішліть твір "
Environmental Protection"! (Ви виконували на попередній урок)
3) Виконайте вправи, перейшовши за посиланням та результат надішліть!
https://www.liveworksheets.com/uu522626uh
Домашнє завдання:

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  rpo213

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rpo213


18.11  Урок на тему "Що таке "fly-tipping?"Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання 

https://www.youtube.com/watch?v=KcKx5-EuwQk

2) Listening Впр. 1, 2 с. 66
3) Vocabulary (записати і вивчити нові слова с. 67)
4) Reading Впр. 4, 5 с. 67 (опрацювати текст та виконати завдання до тексту)

Домашнє завдання:

Код доступу 1304781
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1304781
14.11 Урок на тему "Environmental Protection. Охорона довкілля. Формування граматичних умінь" відбудеться offline. 
1) Vocabulary. Перегляньте уважно відео, в якому Антон називає проблеми довкілля. Випишіть їх у зошит та запам'ятайте!
2) Listening. Прослухайте телефонну розмову Антона та виконайте завдання, поставивши відео на паузу на 5 хв. 30 с. Потім перевірте разом з Антоном.
3) Grammar. Прослухайте граматичний матеріал про If-clauses. Conditional I\Умовні речення I типу та виконайте завдання у зошиті разом з Антоном
https://www.youtube.com/watch?v=Bgo5jGU2tIw

Домашнє завдання: Напишіть твір 150 слів про "Environmental Problems" та способи їх вирішення. Твори надіслати мені на Viber!
11.11 Урок на тему "Environmental Protection. Охорона довкілля. Формування лексичних умінь" відбудеться online. 
1) Перегляньте відео про навколишнє середовище.

https://www.youtube.com/watch?v=Oa7ntoCf8yU&t=144s

2) Словникова робота 
Виконайте Вправи 1, 4, 5 с. 63-65 (запишіть слова у словники та запам'ятайте)
3) Reading
Опрацюйте текст Впр. 3 с. 64

Домашнє завдання: 
Виконати Впр. 8 с. 65 (дати відповіді на питання письмово та надіслати!)

09.11 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Nature Magic" відбудеться offline.

Виконуємо завдання та надсилаємо на Viber!

9th Form

Test  “ Nature Magic”

I. Write   6 questions to get more information. Скласти 6 запитань до речення, щоб ортимати більше інформації

There are over a hundred lakes which are more than an acre in size in Snowdonia.

II. Choose the correct item to complete the sentences which or where, that or what

1.    Current surveys show what/that 12 million visitors come to the Lake District each year.

2.    We might take care about nature where/which we live.

3.    All living and non-living things that/what occur on the planet.

4.    The environment means simply which/what is around us.

5.    The Ascania-Nova Nature Reserve is a steppe oasis where/which is spread over an area of about 34,000 hectares.

6.    The  marvelous landscape with beautiful nature which/where  I’ve visited attracts many tuorists.

III. Put the verbs in brackets into the correct tense form in Active voice.

1.    After long trip dad (to look) tired.

2.    I (not return) the encyclopedia about endangered animals in two days.

3.    He ( to fix) a car now.

4.    They ( to visit) this Dendrological park every year.

5.    … you ever (to be ) to the Ascania-Nova Nature Reserve?

6.    I  (to write ) about the Red Book of Endangered Species for one hour.

IV.Write  6 sentences about  Ascania- Nova or Snowdonia .


07.11 Урок на тему "Урок домашнього читання. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online. 

Виконайте тестування:
Код доступу 4535428
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4535428

28.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Магія природи" відбудеться online. 

Дорогі учні! Вам потрібно пройти узагальнююче тестування з теми. Успіхів вам!!!

Test. Nature magic. 9th form

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  cmv395

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/cmv395





26.10 Урок на тему "Національні парки світу. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline. 

1) Виконати Впр. 8 с. 55 (письмово)

2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням. Подивіться відео та оберіть правильний варіант

https://www.liveworksheets.com/eq1260809uz

3) Виконайте граматичну вправу, перейшовши за посиланням

Домашнє завдання: https://www.liveworksheets.com/kf2744691cf

Прочитайте текст та виконайте завдання. Отриманий результат надішліть скріншотом!

24.10 Урок на тему "Вихідні на природі. Розвиток умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Inspiring – натхненний;
Steep – крутий;
Gorges – вузький прохід;
Acre –  акр (1 акр = 0,4 га)
Burial chambers – поховальна камера (місце із каменю для поховань);
Slate quarries – сланцевий кар`єр;
Coniferous forestry – хвойний лісний масив;

1. Впр.4, ст. 52-53(доповнити текст)
What territory does the park cover?
What does the landscape of the National Park include?
Where is tourism developing in Snowdonia nowadays?
When was the Snowdonia National Park established?
How many National Nature Reserves are there in Snowdonia?
How are the lands of the National Park used nowadays?
How many lakes are there in Snowdonia?
What historical sights are situated on the territory of the National Park?

2. Впр. 5, ст.54( True/False)

3. Ознайомтеся з новими словами
§ Walking
§ Cycling
§ Water sports
§ Horse riding
§ Climbing
§ Fishing
§ Air trip
§ Wild life watching
§ ballooning
4. Виконайте впр.8, ст. 55 (письмово)

Домашнє завдання: виконайте вправу, перейшовши за посиланням та сфотографуйте оцінку і надішліть на вайбер.

https://www.liveworksheets.com/be315886np

21.10 Урок на тему "National Parks of the UK. Національні парки Великої Британії. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline. 

1) Перегляньте відео про парки Великої Британії. 

https://www.youtube.com/watch?v=kND8mpkwy7s

        Lake District

https://learnenglish.britishcouncil.org/general-english/video-series/britain-is-great/countryside-is-great-part-1

Виконайте тестування: Great Britain Listening

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  mne663

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mne663


19.10 Урок на тему "Relative Clauses. Розвиток граматичних умінь" відбудеться  online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.

https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true

2) Виконайте вправи

https://test-english.com/grammar-points/b1/defining-and-non-defining-relative-clauses/

Домашнє завдання: виконайте вправу, перейшовши за посиланням та сфотографуйте оцінку і надішліть на вайбер.


17.10 Урок на тему "З історії заповідника  Асканія Нова. Relative Clauses. Розвиток граматичних умінь" відбудеться offline. 

1) Опрацювати формування та вживання Relative Clauses.

https://docs.google.com/presentation/d/1n2dpNUwTVL1-ogxHZIrj_xNTTTxWNaCH/edit?usp=sharing&ouid=105173899565777050822&rtpof=true&sd=true

2) Виконайте вправу у зошитах та надішліть

1. Complete the sentences with the correct relative clauses.

1. Hurricanes are natural disasters … often have female names.
 A which
 B  when
 C  where
 D  who
2. They are going to make a project about a place … these plants can still be found.
 А that
 B  where
 C  whose
 D  which
 3. National parks are protected by laws … must be obeyed.
А who
 B when
 C which
 D where
4. It was in 1879 … this reservation was established.
 А where
 B whose
 C which
 D when
5. The Native Americans, … traditions are rather diverse, lived in this area.
 А whose
 B where
 C which 
 D who
6. The first settlers … occupied the land were the Spanish.
 А where
 B who
 C whose
 D which
 
2. Match the halves of the sentences.
1. Athens is an ancient city
2. Endangered species enter the Red     Book,
3. I was puzzled and asked her
4. The men wondered
5. John saw a car parked in the wrong
    place but he didn’t know

a) where they were allowed to hunt for rabbits.
b) whose it was.
c) which is visited by millions of tourists.
d) which means they are protected by law.
e) why she`d gone away.

3. Домашнє завдання. Впр. 10, 13 ст. 48, 49 (надіслати)

14.10 Урок на тему "Ласкаво просимо до Асканії Нової. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline. 

1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання у зошитах. Прочитайте та перекладіть текст

https://www.youtube.com/watch?v=OxFbpRnmB10


Виконайте тестування:

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  tcg044

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tcg044

12.10 Урок на тему "Довкілля. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.


1. Choose the most suitable word for each space.

The threat to the environment

Nowadays people are more aware that wildlife all over the world is in (1)….many (2)… of animals are threatened, and could easily become(3)… if we do not make an effort to (4)…them. There are many reasons for this. In some cases, animals are (5)…for their fur or for other valuable parts of their bodies. Some birds, (6)…as parrots, are caught (7)… , and sold as pets. For many animals and birds, the problem is their habitatthe (8)… where they liveis (9)… . More (10)…is used for farms, for houses or industry, and there are fewer open (11)…than there once were. Farmers use powerful chemicals to help them grow better (12)…, but these chemicals pollute the environment and (13) wildlife.

1.a) danger b) threat c) problem d) vanishing

2.a) marks b) more c) species d) forms

3.a) disappeared b) vanished c)empty d) extinct

4.a) harm b) safe c) protect d) serve

5.a) hunted b) chased c) game d) extinct

6.a) like b) such c) or d) where

7.a) lively b) alive c) for life d) for living

8.a) spot b) point c) place d)site

9.a) exhausting b) departing c)escaping d) disappearing

10.a) each b) land c) soil d) area

11.a) spaces b) air c) up d) parts

12.a) products b) fields c) herbs d) crops

13.a) spoil b) harm c)wound d)wrong

Виконайте тестування:

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  tsl319

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tsl319

Домашнє завдання: впр. 8, 9 ст. 43 (письмово: виконати та надіслати), вивчити слова!!!!

10.10 Урок на тему "This Is Our Earth. Це наша Земля. Розвиток лексичних умінь" відбудеться offline. 

1) Перегляньте відео та визначте головну думку

https://www.youtube.com/watch?v=gEk6JLJNg0U&t=25s


2). Ознайомлення з лексичним матеріалом.

environment

ɪnˈvaɪərənmənt 

оточення, середовище

refer

 rɪˈfɜː 

стосуватися

comprise

kəmˈpraɪz 

містити в собі, охоплювати

concern

kənˈsɜːn 

стосуватисяцікавитися

destruction

dɪsˈtrʌkʃən 

руйнуваннязнищення

wildlife

ˈwaɪldlaɪf 

дика природа

shortage

ˈʃɔːtɪʤ 

нестача

natural resources

ˈnæʧrəl rɪˈsɔːsɪz 

природні ресурси

pollution

 pəˈluːʃən 

забруднення

influence

ˈɪnflʊəns 

вплив, впливати

endanger

ɪnˈdeɪnʤə 

наражати на небезпеку

litter

ˈlɪtə 

сміття



3). Впр.4, ст. 42 (опрацювати текст)
4). Виконати вправи на розуміння прочитаного: впр.6,7 ст. 43 (письмово)

5). Домашнє завдання: впр. 8, 9 ст. 43 (письмово), вивчити слова

07.10 Урок на тему "Узагальнення вивченого матеріалу за темою "Family and Friends" відбудеться offline. 

Дорогі учні! Вам потрібно пройти узагальнююче тестування з теми. Тестування можна виконати лише один раз. Успіхів!!!

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  mbk791

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/mbk791

05.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь усної взаємодії" відбудеться online.

1)  Listening Впр. 1 с. 36

2) Reading Впр. 2 с. 37

3) Впр. 3 с.37 (True\False)

Домашнє завдання: Впр. 5 с. 38 написати e-mail дівчині Kathleen White, в якому ви знайомитесь з нею та розповідаєте про себе, слідуючи за поданим планом  та надіслати мені!!!

Увага!!! Повторіть вивчений матеріал!

03.10 Урок на тему "Молодіжні організації. Розвиток умінь слухового сприйняття" відбудеться offline. 

НАДІШЛІТЬ СВОЇ АВТОБІОГРАФІЇ!!!

1) Опрацюйте відео за вчителем та виконайте завдання

https://www.youtube.com/watch?v=4y-YefChOj8


2) Виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Зробіть скріншот виконаного завдання і скиньте мені

https://www.liveworksheets.com/da2516106os

30.09 Урок на тему "Автобіографія. Розвиток уміння писемного продукування" відбудеться online.

1)  Listening Впр. 2 с. 31

2) Опрацювати автобіографію Впр. 3 с. 32

3) Правила написання автобіографії с. 33


Домашнє завдання: написати автобіографію та надіслати мені у 
Viber!!!

28.09 Урок на тему "Молодь сьогодні. Розвиток умінь усного продукування" відбудеться offline. 

1)  Опрацюйте діалог Впр. 2 с. 28 (читати, перекладати)

2) Впр. 3 с.29 (True\False)

3) Reading (виконати завдання за посиланням)

https://test-english.com/reading/a1/email-to-a-friend-im-confined-at-home-a1-english-reading-test/

Домашнє завдання: Впр. 7 с. 30 письмово у зошиті. Виконати та надіслати

26.09 Урок на тему "Чи важлива зовнішність? Формування умінь усної взаємодії" відбудеться online. Посилання очікуйте за 5 хв до уроку у Viber

Домашнє завдання: Впр. 4 с. 26 письмово у зошиті. Виконати та надіслати

23.09 Урок на тему  "Зачіски наших друзів. Розвиток уміння слухового сприйняттявідбудеться offline. 

1) Перегляньте та уважно прослухайте відеоурок, виконуйте завдання за вчителем

                                       https://www.youtube.com/watch?v=c4f9YTdyyxw

2) Виконайте тестування:

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  xgf244

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xgf244

Домашнє завдання: виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Результати скинути скріншотом у Viber!!!

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Character_description/Describe_people_zk3109202vq

22.09 Урок на тему  "Як справи? Розвиток уміння усного продукуваннявідбудеться online.

1) Розповідь про молодіжні субкультури

2) Виконайте вправи, перейшовши за посиланням 

https://www.liveworksheets.com/lr2863178ra

https://www.liveworksheets.com/yf2607225ji

Домашнє завдання: виконайте завдання, перейшовши за посиланням. Результати скинути скріншотом у Viber!!!

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Character_description/Describe_people_zk3109202vq

20.09 Урок на тему "Наші вподобання. Розвиток уміння зорового сприйняття" відбудеться online.

1) Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання у зошиті Впр. 2 с. 19

Домашнє завдання:

2) Виконайте Впр. 3 с.20 Опрацюйте текст та заповнвть таблицю у зошиті. 


16.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слухвідбудеться online.

1) Прослухайте запис та позначте в кого які риси характеру

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Personality_traits/Personality_tr2728230vf

2) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням 

https://www.liveworksheets.com/my427509zd

3) Виконайте тестування: 

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  ovm552

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/ovm552

15.09 Урок на тему "Риси характеру мого друга. Розвиток уміння сприймати на слухвідбудеться offline. 

1) Перегляньте та уважно прослухайте відео, розгляньте зразок опису друга


2) Випишіть із відео, які риси характеру має Еван

3) Виконайте вправу, перейшовши за посиланням

https://learningapps.org/1201540

Домашнє завдання: напишіть короткий твір про риси характеру свого друга (використайте відео) та надішліть!

13.09 Урок на тему "Discover Yourself! Відкрий себе! Розвиток  умінь письмового продукування" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Домашнє завдання: Впр. 11 с. 19 письмово (написати про себе твір -ессе "About Myself!" та надіслати мені у Viber!!!

09.09 Урок на тему "Базова середня освіта в Україні. Розвиток уміння сприймати на слухвідбудеться offline. 

1) Перегляньте та уважно прослухайте відео


2) Виконайте тестування: 

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  qek366

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/qek366

 08.09 Урок на тему "Освіта в Україні. Базова середня освіта в Україні. Розвиток лексичних умінь " відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Словникова робота.  Опрацювати слова і записати у словник підручник Впр. 1 с. 9, Впр. 3 с. 11

2) Reading. Прочитати та перекласти текст Впр. 2 с. 10

3) Виконання вправ до тексту Впр. 4, 5 с. 11

Домашнє завдання: Впр. 5, 6 с. 11 письмово (розкрити дужки, поставити дієслова у потрібну часову форму). 

ПОВЕРТАЄМОСЬ ДО НАВЧАННЯ!!! 

02.09 Урок на тему "Back to school. Знову до школи" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Немає коментарів:

Дописати коментар

HERZLICH WILLKOMMEN!!!  Увага!!!  Працюємо дистанційно!!!