7-Б (англ.)

23.12 Підсумковий урок за I семестр
Дякую учням, які старалися протягом семестру, працювали на уроках та виконували вчасно домашні завдання!!! Вітаю з новорічними святами та бажаю вам успіхів!!!😉😀🎅🎄
Thank you, boys and girls, who worked hard in this term, took active part at the lessons and did all the hometasks! I wish you Happy New Year and Good Luck!
😉😀🎅🎄

https://www.youtube.com/watch?v=8hz0hqFKgZc

21.12 Аналіз контрольних робіт

Діти, доробіть всі контрольні роботи! Надішліть контроль говоріння!
КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ- виконали всі, крім Колісніченко А., Лайко Н., Маняк О.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2773362
КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ  - виконали всі.
КОНТРОЛЬ ПИСЬМА - виконали всі, крім Голючик-Луценко В., Котик М., Лайко Н., Павлюк М.,  Сухоставська А.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8623260
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ - НАДІСЛАВ ЛИШЕ 1 УЧЕНЬ! (Грішина А.)

Надсилаємо відеорозповіді за темами на вибір:

"Me, My Family and Friends . Я, моя сім'я та друзі" , "Food and Drinks. Харчування","Health Highlights. Охорона здоров'я", “Theatre and cinema. Театр і кіно”

20. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ  за темами 
"Me, My Family and Friends . Я, моя сім'я та друзі" , "Food and Drinks. Харчування","Health Highlights. Охорона здоров'я", “Theatre and cinema. Театр і кіно”

Дорогі діти! Оберіть одну із запропонованих тем та підготуйте відеорозповідь. Відеорозповідь надішліть мені у Viber!
Доробіть попередні тестування!!!!

16. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ПИСЬМА
Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з ПИСЬМА, який містить лексичний та граматичний матеріал, що вивчавчя в I семестрі, перейшовши за посиланням: 
Writing Comprehension 7 form 1 term (Nesvit) 
Код доступу 3639665
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3639665

14. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ ЗА ТЕМОЮ "Health Highligts. Food. Здоровий спосіб життя. Їжа"

Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з аудіювання після перегляду відео, в якому почуєте 4 коротких розмови, перейшовши за посиланням: 
https://youtu.be/rf0m9tRpeDE
Код доступу 9012924
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9012924

 13. 12 СЕМЕСТРОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМОЮ "My Family and Friends. Я, моя сім'я та друзі" ЧИТАННЯ 

Reading Comprehension. Контроль читання, 7 клас, І семестр

Дорогі діти! Ви повинні виконати тестування з читання, перейшовши за посиланням: 
Код доступу 2758068
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2758068
Також надішліть контрольну роботу за 09.12 👇👇👇

 09.12 УРОК -  УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ ПО ТЕМІ "THE WORLD OF THEATRE AND CINEMA"                    

Дорогі діти! Виконайте в зошиті останню підсумкову роботу по темі та надішліть!  Наступного уроку починаємо писати семестрові підсумкові контрольні роботи.             

 Сontrol work                                                                7th grade

                                                   “Theatre and cinema”

1. Match the words with their Ukrainian equivalents.

1)         theatrical performance

a)         глядач

2)         actor

b)         слухачі

3)         actress

c)         cюжет фільму

4)         viewer

d)         актор

5)         film plot

e)         учасник

6)         audience

f)         театральна вистава

7)         participant

g)         актриса

 

2. Match the words with their meaning.

1. a film                                          A. a large board used for putting advertisements on

2. a cinema                                     B. a series of moving pictures that tells a story, shown on TV

                                                            at the cinema

3. a billboard                                  C. the place at the theatre, cinema, etc. where tickets are sold

4. a box office                                D. a place where drinks and food are sold

5. a refreshment                              E. a place where films a shown

    stand

 

3. Read the following adjectives and decide what kind of films they can describe.

Violent      boring      moving     complex     romantic     comical       sentimental        gripping     funny      dreadful     fantastic      sad        enjoyable      emotional       exciting      full of many different ideas        tragic        entertaining      historical       outstanding      low-budget     

  big- budget      dramatic

 

Comedy

Comical,

Thriller

 

Melodrama

 

Documentary

 

Fantasy

 

Science Fiction

 

 

4. Make the sentences interrogative and negative:

1. The students have passed all their exams.

2. They have answered all the questions.

3. You have solved the problem.

4. Something has happened to your friend.

5. She has changed much.

6. Jane has made a lot of mistakes in her dictation.

7. We have met him before.

07.12 Урок на тему "Going to the Theater. Похід в театр. Розвиток умінь зорового сприйняття"

1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=re9VlQ1Y8m8

2)  Дайте відповіді на питання Впр. 1 с. 94
3) Доберіть визначення до слів Впр. 2 с. 94
4) Ознайомтесь з театральними буклетами Впр. 3 с. 95 та заповніть таблицю Впр. 4 с. 96
5) Поставте речення в правильній  послідовності Впр. 5 с. 96

Домашнє завдання: Прочитайте текст про театр Шекспіра, перейшовши за посиланням та доберіть продовження речення. 

https://www.liveworksheets.com/xo3277065gn
Результат сфотографуйте та надішліть скріншотом!!

06.12 Урок на тему "Theater. Театр. Розвиток лексичних умінь"
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=anxcZGPRI2s

Домашнє завдання: 

The world of cinema and theatre. 7 grade. Nesvit.

Щоб доєднати учнів

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  cou998

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/cou998



02.12 Урок на тему "A Film Review. Огляд фільму. Розвиток умінь письмового продукування" відбудеться offline.
Перегляньте уважно зразок твору-відгуку на фільм
https://www.youtube.com/watch?v=-lKvDqn_oJE


Домашнє завдання: Впр. 7 с. 89

Дорогі учні! Вам потрібно написати твір-відгук про ваш улюблений фільм англійською мовою та надіслати мені у вайбер!

30.11 Урок на тему  кінотеатрі. Розвиток умінь усної взаємодії" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=_CQ8bDlklcA


2) Вивчіть нові слова Впр. 1 с. 85
3) Опрацюйте діалог Впр. 1 с.85
4) Опрацюйте текст Впр. 2 с. 86 та доповніть речення Впр. 3 с. 86 в зошиті письмово.

Домашнє завдання:
Впр. 5 с. 87 скласти речення з поданих слів в зошиті письмово та надіслати мені у вайбер.

29.11 Урок на тему "Дивлячись кіно. Активізація лексичних умінь та формування умінь усної взаємодії"
НАДІШЛІТЬ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ по темі "Охорона здоров'я"!!!
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем

https://www.youtube.com/watch?v=tiJwN_SKMHU


2) Вивчіть нові слова Впр. 1 с. 82

3) Опрацюйте діалог Впр. 3, 4 с. 83-84
Домашнє завдання: Впр. 6 с. 84 (виконати письмово в зошиті та надіслати мені у вайбер!)

25.11 Урок на тему "The World of Theater and Cinema. Світ театру та кіно. Розвиток лексичних умінь"
НАДІШЛІТЬ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ!!!
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем

2) Вивчіть нові слова Впр. 1 с. 80
3) Опрацюйте діалог Впр. 2 с.80-81
4) Опрацюйте текст Впр. 3 с.81 та заповніть таблицю с. 81-82 в зошиті письмово.

Домашнє завдання:
Прослухайте аудіофайл за вказаним посиланням та виконайте за ним тестування
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/a1-listening/inviting-someone-cinema
Код доступу 7909732
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7909732

23.11 Урок на тему Підсумкова робота по темі "Охорона здоров'я". 
Дорогі діти! Сьогодні ви виконуєте у своїх зошитах підсумкову діагностичну роботу по темі "Охорона здоров'я", яка завершує наш цикл уроків з даної теми. Виконання цієї роботи є обов'язковим для всіх! Роботу фотографуєте та надсилаєте мені на вайбер!Успіхів!!!

Test on the topic ”Health care”

Task 1. Match the word combinations:

1.    to have a bruise                            a) відчувати біль

2.    a sore throat                                  b) мати біль у шлунку

3.    to feel pain                                    c) інфекційні хвороби

4.    a new hospital                               d) застудитися

5.    to have a stomachache                  e) приймати ліки

6.    health care                                     f) грип та алергія

7.    infectious illnesses                        g) хворе горло

8.    to take medicine                            h) охорона здоровя

9.    to catch a cold                               i) мати синець

10.cough and runny nose                   j) нова лікарня

11.flue and allergies                           k) головний біль і біль у вусі

12.a headache and an earache            l) кашель і нежить

Task 2. Fill in the gaps:

1.    A doctor is a person who … ill people.

a) drops    b) treats   c) pills   d) sick

     2. If you are sick, go to the …

a) pain      b) injury   c) teacher   d) doctor

     3. If you have a flue, you can have a high …

a) temperature   b) heart   c) throat  d) blood

    4. If you have a … , consult a dentist.

a) heartache   b) toothache  c) burn  d) scald

Task 3. Translate into Ukrainian:

1.    If you don’t feel pain, you are a healthy man.

2.    We can buy different medicine at the chemist’s.

3.    If people eat bad food, they can have food poisoning.

4.    If you want to be healthy, you must go in for sport and avoid bad habits.

Task 4. Translate into English:

1.    Лікарі лікують різні хвороби.

2.    Хворі люди є пацієнтами.

3.    Якщо ти хворий, приймай ліки.

4.    Здоровя є найкраща і найважливіша річ у нашому житті.

Task 5. Answer the questions:

   1. Is health better than wealth?

   2. How we call a man who treats ill people?

   3. Where do we go if we are sick?

   4. What do we take if we feel pain?

   5. What must people do to be healthy?

22.11 Урок на тему "Допомога при травмуванні. Розвиток умінь усної взаємодії"відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=GqD1EI34wjY

2) Впр. 1 с. 70 (вивчити слова)
3) Впр. 2 с. 70-71 (прочитати та перекласти текст)
4) Впр. 3 с. 71 (заповнити таблицю письмово у зошиті. Надіслати!)
5) Впр. 4 с. 71 (true\false  до тексту Впр. 2)
Домашнє завдання:
Впр. 3 с. 71 заповнити таблицю письмово у зошиті. Надіслати!

18.11 Урок на тему "Форми лікувальних засобів. Модальні дієслова. Розвиток граматичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=ZuFXmF3FRe8
2) ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ:
Код доступу 2237958
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2237958

Домашнє завдання: вивчити слова Впр. 2 с. 68, Впр. 3 с. 69 (вставити пропущені слова в речення письмово та надіслати!)

16.11 Урок на тему "Як залишатись здоровим? Формування граматичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
Домашнє завдання:
Код доступу 8349291
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8349291

15.11 Урок на тему "Як я хворів? Формування умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=xYYk4_TNT14

2) Впр. 1 с. 64 (вивчити слова)
3) Впр. 2 с. 64 (дібрати вирази з Впр. 1 до малюнків)
4) Впр. 3 с. 64 (прослухати розповідь та доповнити речення письмово у зошиті. Надіслати!)
5) Впр. 5 с. 65 (прочитати діалог)

Домашнє завдання: Впр. 6 с. 65 (дописати записку, вставивши пропущені слова з діалогу Впр. 5 с. 65). Виконані завдання надіслати мені на вайбер!

11.11 Урок на тему "Хвороби. Формування умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=4Tw7OyqjvYY


Домашнє завдання: Впр. 6 с. 63 (написати про свій візит до лікаря). Виконати письмово та надіслати мені на вайбер!

09.11 Урок на тему "Як ти себе почуваєш? Активізація лекичних умінь" відбудеться offline.
1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=8aLWaHARgFg

2) ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ:
Повідомте учням
Код доступу 1005060
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1005060

Домашнє завдання: Впр. 6 с. 61 (поставити дієслова в дужках у правильній часовій формі). Виконати письмово та надіслати мені на вайбер!

07.11 Урок на тему "Здоров'я. Формування лекичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Перегляньте відеоурок, уважно виконайте завдання за вчителем
https://www.youtube.com/watch?v=4RV8IZoOBn0

Домашнє завдання: виконати Впр. 4 с. 58 (прочитати та розіграти діалоги), Впр. 5 с. 59 (виконати письмово та надіслати)!

28.10 Урок на тему "Тестова робота. Узагальнення иа систематизація вивченого та засвоєного матеріалу по темі "Їжа" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

  Дорогі діти! Сьогодні ви виконуєте підсумкову обов'язкову роботу по темі. Інструкції до виконання я дам на початку уроку online під час зустрічі в Google Meet. Далі ви виконуєте в зошитах тест “Food”. Виконану роботу фотографуєте та надсилаєте!                             

                                                   Test “Food”

I. Unscramble the words. Розшифруй слова

1) cpaekd lncuh —

2) iastedn —

3) hseducle —

4) kasnc —

5) elthhay —

6) gbra —

7) aerlt —

8) sricsp —

II. Match the adjectives with the definitions. З'єднай

1) delicious                            a) Food that has been stored in the freezer.      
 
2) frozen                                b) Food that has been prepared or cooked with spices                                     
3) healthy                              c) Healthy food that contains a lot of nutrients.
                      
4) spicy                                  d) Food that tastes very good.
 
5) nutritious                          e) Food that is good for your health.

III. Translate into English. Переклади

1. ніж та виделка-

2. міксер-

3.сковорідка-

4. сандвіч з курятиною-

5.цукор та сіль-

6. смачний-

7. тарілка-

8.мікрохвильова піч

9. приготовлений на пару-

10. фруктовий салат-

IV. Put a(an), some, any, much, many. Встав  a(an), some, any, much, many

1. We  have  got _____ sugar

2. She  didn’t  eat  ___________ food.

3. Have we got _____________ bread?

4. How___________bread     have  we  got?

V. Complete the sentences with the verbs in the Past Simple or Past Perfect  Tense. Доповнити речення Past Simple or Past Perfect  Tense.

1) Yesterday we _______________ (to discuss) the dish which we _____________(to cook) some days before.

2) When my brother _________________(to go) home, I______________________

(to begin ) to boil potatoes.

3) My family________________(to eat) dinner by 8 o’clock.

4) He___________________ (to tell) us about many interesting things he____________________(to see) in the museum.

5) My  mother____________________________ (to cook) lunch by the time my sister and I ________________________(to come) home.

 VI.Write a story about the way your mother cooks  her  Ukrainian favourite dish. Use the following words and word combinations: decided to cook, took, first, then, added, put,  after that,  finally.

Написати рецепт улюбленої страви, яку готує ваша мама.

26.10 Урок на тему "Злічувані та незлічувані іменники.  Розвиток граматичних навичок" відбудеться offline.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=DLGVV3HLv00


Вправи 1, 2, 3 с. 51 виконати письмово у зошиті, сфотографувати та надіслати мені на вайбер!

Домашнє завдання: виконати вправу, перейшовши за посиланням

https://www.liveworksheets.com/xn23743sh

Результат сфотографуйте та надішліть!!!

Підготуватися до контрольної роботи!!!

25.10 Урок на тему "На кухні з дідусем. Минулий завершений час. Розвиток граматичних навичок"  відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=u9EXtRrw6GY


Домашнє завдання: ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ

Код доступу 2467523
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2467523

21.10 Урок на тему "Ми куховаримоРозвиток навичок письмового продукування" відбудеться offline.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=qCB0_CfQnuQ

Домашнє завдання: написати рецепт приготування своєї улюбленої страви англійською мовою та надіслати!!! ( приклад: Впр. 6 с. 48)

19.10 Урок на тему "Приготування їжі. Сервіровка столу. Розвиток навичок усної взаємодії" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

 Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=qCB0_CfQnuQ


Домашнє завдання: Впр. 6 с.48 (письмово описати рецепт приготування салату з курятини, який готує дівчинка Аня) 

18.10 Урок на тему "Наша кухня. Розвиток  граматичних навичок" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Домашнє завдання: ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ

Cooking verbs. All about food                                   

Код доступу 4800811

Попросіть учнів використати цей код,

відкривши посилання

join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4800811

14.10 Урок на тему "Наша кухня. Розвиток лексичних навичок" відбудеться offline.

 Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

1) Словникова робота Впр. 1 с. 42 (запишіть нові слова у словнички та вивчіть)

2) Опрацюйте Впр. 2, 3 с 42-43 разом з учителем (відеоурок)

3) Виконайте Впр. 4 с. 43 (письмово)

https://www.youtube.com/watch?v=lWrAEPKmv5Y


Домашнє завдання:
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ
Код доступу 9592264
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9592264

12.10 Урок на тему "Як правильно харчуватись? Розвиток  граматичних навичок" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Виконати вправу за посиланням

https://learningapps.org/display?v=paj33xsyj20

2) Виконати вправи 26, 27 с.16 з робочого зошита та надіслати!!!!!!

Домашнє завдання: виконати Впр. 6 с. 41 (написати e-mail) та надіслати мені!!!

11.10 Урок на тему "Що у вас на ланч? Формування граматичних навичок" відбудеться offline.

1) Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=py_ZnfVewmY


2) ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ

Код доступу 8278138
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8278138

07.10 Урок на тему "Їжа. Формування лексичних навичок" відбудеться offline.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

https://www.youtube.com/watch?v=kBqXipa5JAI

1) Повторіть лексичний матеріал Впр. 1 с. 38

2) Прослухайте інтерв'ю та оберіть правильну відповідь Впр. 2 с. 39

3) Дайте відповідь на питання Впр. 3 с. 39  (письмово)


Домашнє завдання: виконати Впр. 5 с. 39 (написати що ви берете в школу у свій ланчбокс) та надіслати мені!!!

05.10 Урок на тему "Здорова їжа. Формування лексичних навичок" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.


Домашнє завдання: 
виконати завдання за посиланням  https://www.liveworksheets.com/uk2523079dz та надіслати мені скріншотом у Viber!

04.10 Урок на тему "Моя сім'я. Узагальнення вивченого матеріалу" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Test Paper 1 «My Family and Friends»

1 variant

 

1.            1. Translate the expressions

 

                  прибирати в кімнаті

                  підмітати підлогу

                  прати одяг

                  витирати пил з меблів

                  готувати їжу

                  викидати сміття

                  годувати собаку

 

2.             2. Make up 10 sentences

 

 

 

I

My mum

My dad

My parents

My granny

My grandparents

My sister

My classmates

My brother

My best friend

 

 

am

is

are

 

 

fond of

interested in

crazy about

good at

excellent at

 

 

playing football.

playing computer games.

playing the guitar.

collecting stamps.

collecting coins.

listening to music.

cooking.

travelling to other cities.

drawing pictures.

dancing.

singing.

gardening.

taking photos.

making videos.

like

likes

really like

really likes

love

loves

enjoy

enjoys

         

3.         3. Make the Question tags.

 

1.     We like watering the plants, _____________ ?

2.     I am a great singer, ___________?

3.     You weren`t playing showballs after the lessons, ___________?

4.     They will go to the party, ___________?

5.     This house is new, ___________?

6.     Let’s play snowballs there, ___________?

7.     He can take lots of photos, _________?

8.     She never comes in time, ___________?

9.     They didn`t have many tomatoes last summer, ___________?

10.  Kate hasn`t written an article, _____________?

     4. Write about your family. (8-10 sentences)

30.09 Урок на тему "My Family. Моя сім'я. Розвиток граматичних умінь" відбудеться offline.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем:

1) Опрацюйте діалог Впр. 2 с. 30

2) Складіть список своїх сімейних традицій Впр. 4 с. 31

3) Виконайте Впр. 5 с. 32 письмово в зошиті


Домашнє завдання: ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  oxc291

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/oxc291

28.09 Урок на тему "Сімейні традиції. Розділові запитання. Формування граматичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Домашнє завдання: ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://www.liveworksheets.com/hy141sl

ВАМ ПОТРІБНО УТВОРИТИ РОЗДІЛОВІ ЗАПИТАННЯ. РЕЗУЛЬТАТИ НАДІШЛІТЬ СКРІНШОТОМ АБО ВИКОНАЙТЕ ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ ТА НАДІШЛІТЬ У VIBER!!!

27.09 Урок на тему "Сімейні традиції. Розділові запитання. Формування граматичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

1) Перегляньте відео про утворення розділових запитань, уважно прослухайте та запам'ятайте

2) Нагадайте утворення інших типів запитань
3) Виконати завдання
https://www.liveworksheets.com/zu78389nd

Домашнє завдання: ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://www.liveworksheets.com/hy141sl

ВАМ ПОТРІБНО УТВОРИТИ РОЗДІЛОВІ ЗАПИТАННЯ. РЕЗУЛЬТАТИ НАДІШЛІТЬ СКРІНШОТОМ АБО ВИКОНАЙТЕ ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ ТА НАДІШЛІТЬ У VIBER!!!

21.09 Урок на тему "Новий літній котедж. Розділові запитання. Формування умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем



Домашнє завдання: Робочий зошит Впр. 23, 24 с. 14 (зробити та надіслпти мені у Viber!!!)



20.09 Урок на тему "Household Chores. Домашні обов'язки. Формування умінь усного продукування" відбудеться offline.

Перегляньте відеоурок та виконайте вправи разом з учителем, а саме:

1) Впр. 1 с. 24 відповісти на запитання

2) Впр. 2 с. 24 прочитати три коротких тексти про Тараса, Олю та Семена і заповнити таблицю про їхні домашні обов'язки на с. 25

3) Впр. 3 с. 25 подивися на малюнки і скажи, що роблять діти в цей момент

4) Впр. 4, 5 с. 26 виконуємо письмово у зошиті


Домашнє завдання:

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  dlj857

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/dlj857


19.09 Урок на тему "Household Chores. Домашні обов'язки. Формування умінь усної взаємодії" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

  1) Словникова робота.  Опрацювати слова і записати у словник підручник Впр. 1 с. 22

  2) Reading. Прочитати текст та замість пропусків вставити пропущені речення A-E Впр. 2 с. 22
  3) Виконання вправ на розуміння тексту та формування усної взаємодії.  Впр. 3, 5 с. 23
Домашнє завдання:вивчити слова, виконати Впр. 16 а) b), Впр. 17 c. 10 у робочому зошиті та надіслати мені у Viber!

14.09 Урок на тему "Домашні обов'язки. Розвиток лексичних умінь" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Домашнє завдання: виконати тестування про зворотні займенники

https://vseosvita.ua/test/start/tag267

13.09 Урок на тему "My Family. Моя сім'я. Формування умінь слухового сприйняття" відбудеться offline.

1) Перегляньте відеоурок, уважно прослухайте та виконайте вправи 1, 2, 3, 4, 5  с.18-19


Домашнє завдання: Впр. 6 с. 19 (написати про одного з членів своєї родини, яким ви захоплюєтесь: маму, тата, сестру, брата, бабусю....) Зразок ви побачите у відео на 12 хвилині. ТВІР НАДІСЛАТИ У VIBER!

НАДІСЛАТИ ПОПЕРЕДНЄ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ТВІР "MY fAMILY"!

12.09 Урок на тему "My Family. Моя сім'я. Формування умінь зорового сприйняття" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.


Домашнє завдання: Впр. 6 с. 18 написати про свою сім'ю та надіслати у Viber!!!

09.09 Урок на тему "Шкільні предмети. На уроці англійської мови" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

List of Subjects

§  Maths 

Art

§  English

§  Music

§  History

§  Science

§  Geography

§  Information technology

§  Biology

§  Drama

§  Swimming

§  Physical education

                                        


Домашнє завдання: 

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  xbm238

або

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/xbm238

07.09 Урок на тему "Шкільне життя" відбудеться offline.


 
Домашнє завдання: Впр. 5 с. 11 (письмово у зошиті)

06.09 Урок на тему "Заняття у школі" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.


Домашнє завдання: Впр. 5 с. 9 (письмово у зошиті)

05.09 Урок на тему "Back to school. Summer Holidays. Повертаємось до школи. Літні канікули" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Домашнє завдання: Впр. 7 с. 7 (письмово у зошиті)

ПОВЕРТАЄМОСЬ ДО НАВЧАННЯ!!! 

02.09 Урок на тему "Back to school. Знову до школи" відбудеться online згідно розкладу. Посилання очікуйте за 5 хв. до уроку у Viber.

Немає коментарів:

Дописати коментар

HERZLICH WILLKOMMEN!!!  Увага!!!  Працюємо дистанційно!!!