субота, 21 жовтня 2017 р.



                                  
                                            «Серце віддаю дітям…»

*    *    *

Хочу вам розповісти,

Кожному я донести,

 Як стають учителями

 Такі учні, як я з вами.




Я почну розповідать 

    Те, що зможу пригадать

    Про свої життєві кроки,

  Невловимі часом роки.



           Перший крок – не пам’ятаю, 

  Та, проте, я добре знаю,
     Що пішла я навпростець,
  Щоб забрати гребінець.

  Той гребінчик зберігаю.
В дідуся його тримаю.
          Він – мій перший провідник,
   Мій порадник, довідник.

 Далі я пішла в садочок,
Де було багато очок.    
Я злякалась, закричала,
      Дуже сильно плакать стала.

    «Не піду більше в садочок,
 В нас і вдома є пісочок.
  Буду гратися з ляльками,
Буду вдома, біля мами!»

        Довелось, все ж, вгамуватись.
Тато, мама на роботі,       
      Вдома ні з ким було гратись.
        В клопотах, завжди в турботі.

Та й сама потім раділа,  
  Що я друзів тут зустріла.
У садочку я співала,     
     Малювала, танцювала.      



 Коли виповнилось сім,  
  Радості було усім,            

    Бо ж пішла я в перший раз

           В шосту школу, в перший клас.






 Нам давали книжечки,  

       Альбом, фарби, щіточки.    
А ми, малі гномики,      

           Дітям – стрічки й дзвоники.   



          Рік за роком, з класу в клас   

Не впізнати уже нас.    

     Вже не носим бантики,     

Не міняєм фантики,     



  А складаємо задачі,     

        В волейбол даєм подачі,    

          Креслимо довільні схеми    


  Та доводим теореми.  



От і я також старалась.
«2» отримати боялась!!!
До уроків готувалась,   
     Бути «краща» намагалась.


За усі мої старання    
Та нічні недосипання
  Нагороджена медаллю
       Я «За успіхи в навчанні».

             Все! Дивлюсь: школа позаду.
     У батьків прошу пораду.
           Що робить? Куди вступать?
                Я ж «ЛЮДИНОЮ» хочу стать.

                Кажуть: «Ти, дитино, вибирай.
  На поради, ти, зважай,
      Але ти ж сама вже знаєш,
              Ким ти буть в житті бажаєш.»

  Так. Я знала без задач,
Що буду перекладач,  
 Що вивчатиму я мови,
      Дізнаватимусь щось нове.

І вступила я в той час
У два вузи водночас.  
Довелося обирати:     
           Більше знань в якому взяти?

Почалось нове життя,
Побудова майбуття.    
       Швидко стала самостійна,
 Лиш на себе я надійна.

         Перший рік давався важко.
          Другий – дуже-дуже важко.
       Третій – важче, ніж ті два.
 А четвертий – ну, біда!

   П’ятий – сили покидали,
 Та в кулак я їх збирала,
Розвивала силу волі     
     Таки йшла на зустріч долі.

Сил потрачено немало.
  Сльози й радощі бували.
  Тепер маю багаж знань,
  Виправданих сподівань.

           Свій диплом в руках тримаю,
  Він червоний колір має.
 І костюми від міністра,
          Група наша ж бо – магістрів.

 Святкували випускний,
Не останній, черговий.
     Хочем далі ми навчатись,
     Тренуватись, розвиватись.

Знову вибір постає.      
Працювать пора. А де?
У країні нині скрута,    
 Безробіття, криза люта.

Хочу я вчителювати,    
  Багаж знань передавати,
  Бо ж вивчала недарма    
            Wie heiβt du? How is your ma’? 

Пощастило на кінець,  
  Не зійшло все нанівець.
  Таки двері відчинились,
      Довго стукала, відкрились.

     Стала в школі працювати.
Мови дітям викладати.
           Deutsch та English на уроці, а   
    «Hello» на кожнім на кроці.

      Разом з дітьми працювали.
            Участь в конкурсах приймали.
Недарма за ці турботи  
 Заробили нагороди.       

   Захищали честь ми школи
Не лише у нас в районі.
  Їздили в III етап             
Обласних олімпіад.      
       
Радості було немало,     

Коли ми перемагали.     

        Мови важко, ж, бо studieren,

 Вчитися kommunizieren.




Виховна й була мета, 
Тож проводила свята,
Танцювали і співали,  
І казки розповідали.   

Ми ретельно готувались.
     Всім сподобатись старались,
Щоб цікаво пройшов час
І не раз згадали нас.        

Справжнє щастя маю я,    
  В мене є нова сім’я.            
   Це - вчительський колектив,
Школи нашої актив.          

Мудрі, щирі трудівниці,     
Допоможуть у дрібниці.    
     Вправні   вчителі -  майстрині,
Душ дитячих берегині.      

А усіх пильнує нас              
     Наш директор - справжній АС.
Хочу всім вам побажати     
                    Таких АСІВ в школі мати.                       

Вчитель - чудо із чудес,    
         Ніби янгол із небес.                     
Кожного оберігає,             
Шлях дитини наставляє.    

Його серце - це клубок,   
     Сплетений з людських ниток.
Кожна нитка - то життя.    
Серце вчителя - буття.       




   
     

 
    

     

  

                                            


                                       
   


                                          
                                               

                                          

 
                                              


                                            


                                              


                

                           
      

                                         





                                       
                             


             

           
   
                                


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

HERZLICH WILLKOMMEN!!!  Увага!!!  Працюємо дистанційно!!!